Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X
WYBÓR MIESZKANIA



Odpowiedz na kilka pytań:
  • Wygodna dla Ciebie lokalizacja?
  • Jakie cechy mieszkania są dla Ciebie najważniejsze? 
  • Ile pokoi ma mieć Twoje przyszłe M? 
  • Wolisz mieć balkon, taras, a może własny ogródek? 
  • Która kondygnacja jest dla Ciebie najwygodniejsza? 
  • Czy wolisz posiadać podziemny garaż? Czy miejsce postojowe na na terenie nieruchomości wspólnej?

Następnie:
  • Odwiedź naszą stronę internetową www.apartamentymagnolia.pl  na której możesz dokonać wyboru budynku, zobaczyć rzut każdego piętra, metraże i układy pomieszczeń oferowanych mieszkań, 
  • Odwiedź nasze biuro sprzedaży w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16 a. Pomożemy Ci wybrać najlepsze dla Ciebie mieszkanie. 
  • Zapraszamy do wizyty na budowie. W tym celu należy ustalić indywidualny termin oglądania mieszkań. Spotkanie zawsze umawiane jest przez pracownika Wydziału Sprzedaży, który ustala możliwe terminy z kierownictwem budowy.
               REZERWACJA MIESZKANIA


Jeśli dokonałeś już wyboru odpowiedniego dla siebie mieszkania, ale jeszcze masz wątpliwości albo potrzebujesz czasu aby zgromadzić odpowiednią sumę na zakup mieszkania możesz dokonać rezerwacji. Jest to umowa, w której zobowiązujemy się do czasowego wyłączenia z oferty konkretnego mieszkania, w zamian za odpowiednią kwotę.



Wpłacona kwota rezerwacji po podpisaniu Umowy Deweloperskiej zostaje zwrócona na rachunek wskazany przez Nabywcę w terminie 14 dni licząc od dnia dokonania wpłaty na konto Rachunku Powierniczego.
FORMA PŁATNOŚCI
ZA MIESZKANIE



Teraz należy ustalić w jaki sposób dokonasz zapłaty za mieszkanie. Proponujemy standardowy harmonogram płatności zgodny z postępami prac budowlanych, jak również wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy elastyczny system płatności ustalany indywidualnie.
UMOWA DEWELOPERSKA

Po decyzji o wyborze mieszkania czas na kolejny ważny krok jakim jest podpisanie Umowy Deweloperskiej.
  • Zapoznaj się z Prospektem Informacyjnym oraz Umową Deweloperską, którą otrzymasz w naszym biurze.
  • Umowa Deweloperska jest podstawą do wpisu w księgę wieczystą, że Deweloper  wybuduje  mieszkanie i dokona sprzedaży w określonej cenie oraz wyodrębni odrębną jego własności  na rzecz Nabywcy.
  • Istnieje możliwość zapoznania się z aktualnym stanem księgi wieczystej, kopią z aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, kopią pozwolenia na budowę, sprawozdaniem finansowym naszej spółki za ostatnie dwa lata, oraz projektem architektoniczno-budowlanym.

Wspólnie uzgodnimy termin podpisania aktu notarialnego we wskazanej przez nas Kancelarii Notarialnej, dostarczymy do notariusza niezbędne dokumenty. Koszt zawarcia notarialnej umowy deweloperskiej pokrywany jest w połowie przez Dewelopera, w połowie przez Nabywcę. 
 
ODBIÓR MIESZKANIA


  • Odbiór nieruchomości może zostać dokonany po zakończeniu budowy tj. po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. Zakończenie I Etapu budowy 30.05.2017 r. Skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim wyprzedzeniem, aby umówić się na przekazanie mieszkania. 
  • Dokonasz oględzin swojego mieszkania. Po zaakceptowaniu stanu technicznego podpiszesz protokół techniczny. Dostaniesz komplet kluczy (do mieszkania, piwnicy), pilotów( do bramy garażu podziemnego, bramy wjazdowej na osiedle) jak również instrukcje użytkowania mieszkania i karty gwarancyjne (klimatyzacja, logoterma).
AKT WŁASNOŚCI

 
  • Za nami podpisana umowa deweloperska, dokonane wszystkie płatności, inwestycja  ukończona, dokonany odbiór techniczny teraz czas na zawarcie umowy ostatecznej w formie aktu notarialnego czyli przeniesienie własności mieszkania na Nabywcę. Dzięki tej umowie  zostanie ustanowiona odrębna własności lokalu, czyli założenie dla mieszkania osobnej księgi wieczystej, przypisanie mieszkaniu odpowiedniego udziału w nieruchomości wspólnej (gruncie i budynku) – dzięki czemu staniesz się ich współwłaścicielem i będziesz mógł współdecydować o ich losach.

  • Wspólnie ustalimy dogodny termin w kancelarii notarialnej w celu zawarcia aktu notarialnego .

  • Jako Nabywca pokrywasz koszt sporządzenia aktu notarialnego. Kupując od nas  nowe mieszkanie nie płacisz 2% podatku od czynności cywilno -prawnych PCC.

KONTAKT
Zarząd RTBS "Administrator" sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 16a 26-600 Radom
48 384 65 10
Copyrights © RTBS Administrator 2015 - 2017
Projekt i wykonanie: gqim.com
Facebook